ایده های کسب و کار

ایده های کسب و کار , طرح توجیهی,بهترین ایده های کسب و کار اینترنتی,ایده های نو کسب و کار اینترنتی,ایده های راه اندازی کسب و کار اینترنتی,ایده های کسب و کار خانگی,ایده های ناب کسب و کار خانگی,بهترین ایده های کسب و کار خانگی,ایده های خلاقانه برای کسب و کار خانگی,ایده های کسب و کار کوچک,ایده ایده های کسب و کار با سرمایه کم,ایده های کسب و کار,ایده های کسب و کار موفق,ایده های کسب و کار آنلاین,ایده های خلاقانه کسب و کار,,طرح توجیهی,طرح توجیهی رستوران,طرح توجیهی صنعتی,طرح توجیهی پرورش قارچ,طرح توجیهی تولیدی

ایده های کسب و کار

ایده های کسب و کار , طرح توجیهی,بهترین ایده های کسب و کار اینترنتی,ایده های نو کسب و کار اینترنتی,ایده های راه اندازی کسب و کار اینترنتی,ایده های کسب و کار خانگی,ایده های ناب کسب و کار خانگی,بهترین ایده های کسب و کار خانگی,ایده های خلاقانه برای کسب و کار خانگی,ایده های کسب و کار کوچک,ایده ایده های کسب و کار با سرمایه کم,ایده های کسب و کار,ایده های کسب و کار موفق,ایده های کسب و کار آنلاین,ایده های خلاقانه کسب و کار,,طرح توجیهی,طرح توجیهی رستوران,طرح توجیهی صنعتی,طرح توجیهی پرورش قارچ,طرح توجیهی تولیدی

,ایده های کسب و کار جدید,جدیدترین ایده های کسب و کار,ایده های جدید کسب و کار اینترنتی,ایده های جدید برای کسب و کار,ایده های جدید در کسب و کار,ایده های جدید برای راه اندازی کسب و کار,ایده های نو برای کسب و کار جدید,جدیدترین ایده های کسب و کار اینترنتی,ایده های کسب و کار اینترنتی,ایده های نو برای کسب و کار اینترنتی,ایده های نو در کسب و کار اینترنتی,ایده های ناب برای کسب و کار اینترنتی,بهترین ایده های کسب و کار اینترنتی,ایده های نو کسب و کار اینترنتی,ایده های راه اندازی کسب و کار اینترنتی,ایده های کسب و کار خانگی,ایده های ناب کسب و کار خانگی,بهترین ایده های کسب و کار خانگی,ایده های خلاقانه برای کسب و کار خانگی,ایده های کسب و کار کوچک,ایده های کسب و کارهای کوچک,ایده های نو برای کسب و کار کوچک,ایده های کسب و کار در ایران,بهترین ایده های کسب و کار در ایران,ایده های کسب و کار با سرمایه کم,ایده های کسب و کار,ایده های کسب و کار موفق,ایده های کسب و کار آنلاین,ایده های خلاقانه کسب و کار,,طرح توجیهی,طرح توجیهی رستوران,طرح توجیهی صنعتی,طرح توجیهی پرورش قارچ,طرح توجیهی تولیدی

پیوندهای روزانه

پکیج شماره 2 راه اندازی سایت دانلود به ازای پرداخت، راه اندازی سایت فروش فایل به همراه آموزش نصب

دسته بندی : کارآفرینی » کامپیوتر 
دانلود پکیج شماره 2 راه اندازی سایت دانلود به ازای پرداخت، راه اندازی سایت فروش فایل به همراه آموزش نصب نرم افزار،


راه اندازی سیستم فروش آنلاین فایل و محصولات دیجیتال قابل دانلود:
در این گونه فروشگاه های آنلاین، کالا به صورت مجازی و غیرفیزیکی بوده و مشتری پس از پرداخت آنلاین وجه، کالای مجازی را که معمولا به صورت یک فایل فشرده شده می باشد ، دریافت می کند. این دریافت از طریق ارسال لینک دانلود به ایمیل، مشاهده لینک دانلود و یا هردو روش می باشد.

فرآیند فروش فایل بدین صورت می باشد که با سفارش محصول توسط مشتری در سایت، مشتری به درگاه آنلاین بانکی منتقل می شود و پس از پرداخت وجه مورد نظر لینک دانلود فایل در اختیار مشتری قرار می گیرد.
لینکی که به عنوان لینک دانلود در اختیار مشتری قرار می گیرد، یک لینک دینامیک و پویا است که به ازای هر خرید متفاوت می باشد. هم چنین این لینک دارای تاریخ انقضا (به طور مثال فقط ۲۴ ساعت) و نیز تعداد دفعات دانلود (بطور مثال فقط ۱۰ بار) می باشد، تا به هر نحوی از فایل های شما محافظت شود. این تنظیمات بر حسب دلخواه مدیر قابل تغییر می باشد.

توجه فرمائید: این سیستم مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای بسیار قدرتمند وردپرس می باشد .

این فروشگاه ساز به همراه کلیه پلاگین های مورد نیاز:




تنظیمات و امکانات: 
سیستم فروشگاهی شبکه تجارت الکترونیک ایران داری امکانات زیاد و تنظیمات مختلفی می باشد.

– تعیین مدت زمان و مهلت برای انجام دانلود
– تعیین تعداد دفعات دانلود مجاز
– امکان افزودن تعداد دلخواه فایل برای دانلود
– امکان اتصال به درگاه های متعدد بانکی
– امکان استفاده از درگاه های بانکی مستقیم مانند بانک ملت ، سامان ، و … و درگاه های واسط مانند پارس پال ، جهان پی ،‌پی لاین و زرین پال
– خلاصه گزارش فروش ها سابقه تراکنش ها گزارشات فروش استخراج اطلاعات فروش
– امکان آمارگیری از درآمد و فروش هر فایل
– تعیین واحد پولی به ریال
– گزارش پرداخت و خرید فایل
– امکان قرار دادن چندین فایل برای یک محصول
– قیمت های متعدد برای خرید های مختلف از یک محصول
– رسید خرید برای کاربران
– نمودار سود و فروش
– امکان گزارش گیری از خرید ها توسط فایل PDF,CSV
– دارای محیط فارسی و بسیار زیبا
– امکان فروش رایگان فایل به کاربران
– و ده ها امکان و ابزار مفید دیگر …

این اطمینان را به شما می دهیم که این سیستم یکی از بهترین سیستم های فروش فایل در جهان می باشد.

نمایش فروش روزانه- هفتگی- ماهانه:
در سیستم فروشگاهی شبکه تجارت الکترونیک ایران شما می توانید گزارش فروش های روزانه-هفتگی- ماهانه و درآمد کسب شده را بصورت نمودار مشاهده نمایید و آن را استخراج نمایید.

نمایش خلاصه فروش:
یکی از امکانات سیستم فروشگاهی شبکه تجارت الکترونیک ایران نمایش خلاصه فروش ها و درآمدهای روزانه و هفتگی بهمراه مشخصات خریدار- ایمیل خریدار- تاریخ و ساعت خرید و نام محصول خریداری شده می باشد.

به کمک سیستم فروش آنلاین فایل و مقاله (نسخه پیشرفته)، شما می توانید وب سایت معرفی، دانلود و فروش انواع فایل های کامپیوتری نظیر: کتاب، موسیقی، فیلم، نرم افزار و مقاله راه اندازی نمائید.

از این سیستم می توانید جهت راه اندازی وب سایت های انتشار و دانلود مقاله استفاده کنید یا می توانید به عنوان سیستم مارکت اپلیکیشن اندرویدی یا اپل استفاده کنید.

فایل ها می توانند رایگان و یا فروشی عرضه شوند. هر فایل دارای لینکی می باشد که در حالت رایگان کاربر بدون نیاز به پرداخت وجه می تواند فایل را دانلود نماید و در حالت فروشی می بایست قبل از دانلود از طریق پرداخت آنلاین و یا  ثبت فیش واریز، پرداخت نموده و سپس اقدام به دانلود فایل نماید. کلیه تراکنش های کاربر به همراه فایل هایی که دانلود نموده است، به صورت کامل ثبت می شود.

یک امکان فوق العاده برای گسترش و مدیریت محصولات برای ایجاد فروشندگان متعدد در داخل سایت بدین گونه که کاربر با عضویت در سایت با اجازه مدیر سایت اقدام به ایجاد و ارسال محصولات خود بروی سایت برای فروش مستقیم می نماید.

سئوی سیستم طبق آخرین قوانین موتورهای جستجوگر و قوانین جهانی بهینه سازی طراحی صفحات وب سایت ها بر روی سیستم اعمال شده است. برای مثال صفحات به صورت داینامیک تگ گذاری می شوند و آدرس صفحه های داخلی سایت فارسی یا انگلیسی می باشد با پسوند html یا خزنده های جستجوگر با هر بار ورود به سایت آخرین نسخه سایت مپ گوگل را که توسط سیستم در همان لحظه ساخته می شود می گیرند.

سیستم به شما همه ابزارهای لازم را می دهد. شما کافیست برنامه ریزی کنید برای کسب درآمد و مابقی امور را به سیستم بسپارید. با داشتن این سیستم هر نیاز پرتالی و فرشگاهی شما در زمینه معرفی، دانلود و فروش انواع فایل رفع می گردد.

اگر قصد دارید یک تجارت بی دردسر و پر سود برای خود تحت اینترنت داشته باشید، بهتر است از کامل ترین افزونه موجود بهره ببرید و دانسته های خود را برای فروش بر روی وب سایت خود منتشر کنید. می توانید هم اینک اقدام کنید.


وظیفه این سیستم، فروش محصولات دانلودی به صورت ایمن و کاملاً خودکار است .

فرآیند فروش فایل، با درخواست مشتری به درگاه مربوطه بانکی منتقل می شود و پس از پرداخت وجه مورد نظر، لینک دانلود فایل در اختیار مشتری قرار می گیرد.


ممکن است شما با دیدن قیمت پایین این محصول این سوال برایتان پیش بیاید که چرا این قیمت کم محصول برای فروش قرار گرفته است. ما می توانستیم قیمت این محصول را چند برابر قیمت فعلی درج کنیم و تعداد کمتری از این محصول را بفروشیم و سود بیشتری ببریم ولی تصمیم گرفتیم برای جا انداختن فرهنگ خرید به جای استفاده از اسکریپت و قالب های نال و دزدی قیمت را تا حدی پایین بیاوریم که فکر استفاده از نسخه نال از ذهن کاربر بیرون برود. اگر چه با این کار ما باید به کاربران بیشتری خدمات ارایه کنیم ولی با توجه به هدف بزرگتر یعنی فرهنگ خرید به جای استفاده از نسخه نال، این عواقب را متحمل می شویم و امید است کاربران ما را در این امر یاری کنند.

 
تمام این امکانات به همراه فایل آموزش نصب سایت، فقط 8 هزار تومان.

دسته بندی:
 کارآفرینی » کامپیوتر

تعداد مشاهده: 731 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

حجم فایل:12,297 کیلوبایت

 
قیمت: 10,000 تومان 
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.  پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۱۱
  • ۶۶۴ نمایش
  • ایده های کسب و کار کسب و کار

راه اندازی سایت دانلود به ازای پرداخت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی